
Eind maart belandde ik na een val met een gebroken heup in het ziekenhuis.
Na de operatie naar huis met hulpmiddelen om zo snel mogelijk weer op de been te zijn.
Thuis, en niet voor de lol in een ziekenhuisbed, op een rolstoel, verhoogde toiletzitting, met een rollator en 2 krukken.
De verwachting was dat ik deze ongeveer 3 maanden nodig zou hebbe.
Het ziekenhuisbed, de rolstoel, verhoogde toiletzitting en 1 kruk had ik na 1,5 maand niet meer nodig.
De rollator en 1 kruk gehuurd bij Vegro Verpleegartikelen , 70 Euro/maand
De verwachte 3 maanden moesten worden verlengd, operatie was niet gelukt, moet nog een keer geopereerd worden.
Inmiddels had ik 5x 70= 350 Euro hieraan betaald en omdat het langer gaat duren ging ik op zoek naar een rollator te koop.
En op de website van Vegro bieden zij dezelfde kruk voor 40 Euro en de rollator voor 140 Euro te koop aan, splinternieuw en gratis verzending.
Dus totaal 180 Euro terwijl ik inmiddels 350 Euro heb betaald.
Ik belde ze hierover en het antwoord was: Als je geen factuur meer wil breng je ze maar terug want pas na 15 facturen worden ze je eigendom.
Dan incasseert Vegro dus 15x70=850 Euro , ik vind het schandalig dat ze niet even een seintje geven.
Als je een factuur vergeet te betalen zijn ze er als de kippen bij om een herinnering en aanmaning te sturen.
Ze zouden zich moeten schamen om op deze manier geld binnen te willen harken.