BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe verder met Montèl?

Bijdrage door gebruiker
11-11-2019
10 reacties
In juli van dit jaar bestelden we een MontelexPlus bank bij Montèl in Eindhoven.
Op 10 september is de bank geleverd. 's Avonds bleek dat de bank niet het zitcomfort gaf, dat we in de winkel hadden ervaren.
We ontdekten dat de zitdiepte niet overeenkwam met hetgeen we besteld hadden. Bij het opmeten bleek de bank een zitdiepte te hebben van 97 cm, terwijl wij een diepte van 100 cm op onze order hebben staan.
Ook de service-monteur kwam tot een totale zitdiepte van 97. Hij begon echter ook over andere maten: een zitdiepte (kussenmaat) van 55 cm. ( ondiep) en een diepe zit van 58 cm.
Op onze verkooporder is echter slechts sprake van 1 maat, namelijk "de diepe zit- 100 cm." Dat is waar we voor getekend hebben. En die bank verwachten we dan ook in onze huiskamer! Logisch toch!
Maar nee, de service-afdeling van Montèl gaf onlangs te kennen niets meer voor ons te kunnen doen.Ze beroepen zich op het feit dat ze geleverd hebben wat er georderd is! EN DAT IS GEWOON NIET WAAR!
Hoe gaan we nu verder? Zijn er mensen die in een vergelijkbare situatie met Montèl terecht zijn gekomen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.