BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe lang mag het duren, voor dat je klacht wordt opgelost?

Bijdrage door gebruiker
14-03-2020
5 reacties
Wij hebben op 8 januari bij jaloezien-fabriek.nl houten jaloezien besteld.
Zij hebben de verkeerde maat geleverd.
We wachten nu al weken op de juiste maat, maar elke keer wordt de datum van afleveren weer opgeschort. 10 maart was de laatste datum, dat hebben ze nu weer verschoven naar 24 maart. Inmiddels hebben we geen vertrouwen meer in dit bedrijf. We worden maar aan het lijntje gehouden. Ze reageren soms pas na 1 week op onze vragen. Kunnen wij nu ons geld terug vragen? Hoe lang mogen ze ons nog laten wachten? Inmiddels hebben we een boek werk aan mail verkeer en foto's als bewijs materiaal, die ze steeds van ons willen ontvangen.

[afbeelding verwijderd ivm privacy - redactie]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.