Ik had bij karnval-grandevoor een bedrag van ongeveer € 600,00 besteld. Ik heb het netjes betaald op 06-02-2017 en op 17-02-2017 ontvang ik een mail met de bevestiging dat de betaling is ontvangen en het pakket wordt verzonden. Op 24-02-2017 een gedeelte van het pakket ontvangen en volgens ene Hans was er iets misgegaan en zou de rest diezelfde dag nog worden verzonden. Maar helaas was het ineens toch niet binnen en heb ik een mail ontvangen (25-02-2017) dat de retourbetaling dezelfde dag nog overgemaakt zou worden. Daarna nog een gedeelte retour gestuurd vanwege de maat (te klein).Ik heb al veel keren gemaild: geen reactie, veel keer gebeld: wordt niet opgenomen. Ik moet nog ca. 130 euro terug krijgen maar heb dit tot op heden nog steeds niet ontvangen. Ik heb ook al brieven gestuurd naar alle adressen waar dit bedrijf bekend is. Bij KvK staat eenander telefoonnummer, ook geprobeerd maar datbestaat niet meer.Het maakt niet uit wat ik doe ikkrijg geen reactie. Wat kan ik hier nog aan doen?
MVG
Yvonne Goesten