BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe krijg ik mijn geld terug van Expercash?

Bijdrage door gebruiker
27-02-2017
9 reacties
Hallo allemaal,

Ik heb een bestelling gedaan bij Asos. De Idealbetaling via de Abn app ging in eerste instantie niet goed, maar de tweede keer (door opnieuw op de betalingslink te klikken) wel. Het geld is één keer afgeschreven op 15-02 en is gestort naar Expercash gmbh (een Rabo rekeningnr). Expercash is een 'tussenstation' of koppeling voor een Ideal betaling. Asos had de bestelling geannuleerd omdat de betaling volgens hen is mislukt. Ze zeggen nu ook geen geld te hebben ontvangen en kunnen naar eigen zeggen niets voor mij betekenen. Ik moet contact opnemen met Expercash zeggen zij. Mijn bank kan ook niets doen en zegt dat Asos moet communiceren naar Expercash dat de bestelling geannuleerd is.

Hoewel ik het niet erg klantvriendelijk vind van Asos wil ik best zelf contact opnemen met Expercash (blijkbaar een Duits bedrijf), maar de contactgegevens zijn onvindbaar en meerdere medewerkers van Asos zeggen deze gegevens niet te hebben.

Wie kan mij helpen?



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.