BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Bijdrage door gebruiker
02-05-2024
2811 keer bekeken
7 reacties
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld of er geld op mijn rekening was afgeschreven. Wat ik zo niet heb bemerkt, tot gisteren, toen ik zag dat er 9,99 euro was afgeschreven. Ik heb de machtiging geblokkeerd en het geld teruggevorderd. Samen met mijn bank, Rabo, hebben we de rekening nagekeken en blijkt dat er al 4 keer was overgeboekt. Ik heb hiervoor nooit een machtiging voor afgegeven, ook kan ik niet inloggen op de site van hun(heb geen account). Ik kreeg van de bank het advies om via een "rode kaart" de machtiging te beeindigen. Maar waar moet ik deze naar toe sturen?
On that ass, heeft geen adres, telefoonnummer, e-mail adres, maar wel een chatbox, waar je geen antwoord kunt krijgen op mijn vraag. Om de betaling te beeindigen moet ik mij inloggen, kan me niet inloggen, heb geen account, doe ik een account aanmaken, moet ik weer 2 eurocent betalen. Hebben jullie wellicht een idee om deze firma te benaderen, zodat ik de betalingen kan beeindigen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.