BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hello Fresh wil me laten betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen.

Bijdrage door gebruiker
25-03-2021
131 keer bekeken
17 reacties

Bij mijn allereerste box van Hello Fresh had ik een menu met garnalen besteld waar ik € 9,- extra voor moest betalen. Dit extra bedrag werd op de dag van levering afgeschreven. Alleen het menu met de garnalen werd niet geleverd, hiervoor kwam een heel andere maaltijd die ik niet besteld had. Dus boekte ik de € 9,- terug, want ik betaal niet voor iets wat ik niet heb ontvangen. Ik heb dit via de chat aan Hello Fresh gecommuniceerd. Hello Fresh gaf aan dat de € 9,- op mijn account kwamen te staan, plus € 14,00 voor een verkeerde geleverd menu. Ik heb aangeven dat ik niet akkoord ging met deze oplossing. Ik wil geen geld op een account en wil niet betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen. Op 8 maart krijg ik een herinnering voor de betaling van € 9,-. Hierop heb ik gereageerd via het beantwoordende van de mail. Nu heb ik wederom een herinnering gekregen met een boete van € 3,-. Hierover heb ik telefonisch contact opgenomen om het probleem op te lossen. Maar hierin krijg ik helemaal geen medewerking. Ik heb nog het voorstel gedaan om dan toch maar die € 9,- te betalen, maar hier gingen ze niet mee akkoord. Ik moet nu € 12,- betalen. Uit frustratie heb ik Hello Fresh opgezegd. Desondanks moet ik € 12,- betalen, terwijl er een tegoed op mijn account staat van € 23,-. Nu is er gedreigd als ik niet betaal zal het bedrag alleen maar hoger worden. Ik heb hierover een heel vervelend gevoel. Is dit terecht wat Hello Fresh doet, moet ik die€ 12,- betalen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.