Hallo, ik heb ruim eenweek geleden een klacht ingediend bij Sarenza, de online schoenenwebshop. De klacht betreft een defect aan een - twee maanden geleden - bij hun gekochte schoen. Hierop heb ik een automatischgegenereerdemail gekregen met de mededeling dat mijn bericht - een ingevuld webklachtenformulier - is ontvangen. Daarna niks meer vernomen. Ik hebvele pogingen gedaan om ze via hun klantenservice telefoonnummerte bereiken, maar krijg keer op keer te horen: 'Sorry. Al onze lijnen zijn bezet. Probeer het later nog een keer.' Dit heb ik inmiddels zo vaak gehoord, dat ik vermoed dat ze geen telefonische service verlenen. Omdat ze niet reageren op mijn klacht, voel ik me gefrustreerd en wil dat ze aangesproken worden op hun slechte of misschien zelfs niet bestaande service.
Graag verneem ik van anderen die soortgelijke ervaringen hebben en/of juist een oplossing hebben om Sarenza te bereiken.
Alvast bedankt voor je moeite. Groet, Dalia