Ben voor mijn zoontje bij Hans Anders terecht gekomen omdat mijn verzekeraar met hen een contract heeft. dat was een jaar geleden. een jaar verder heeft Hans Anders nog steeds de hoortoestellen niet goed ingesteld afgeleverd. Elke keer was er wat. eerst raakte ze het dossier van mijn zoontje kwijt, daarna raakte het recept voor nieuwe hoortoestellen kwijt. daar moest ik maar nog een keer achterna gaan. toen de toestellen er eindelijk waren bleek er een toestel verkeerd te zijn besteld. weer een tijd verder eindelijk de goede. nu moesten ze ingesteld worden, dus wij weer vrij van school nemen. komen we daar aan hebben ze de kabels niet om de toestellen in te stellen. weer tijd verder eindelijk de goede kabels zijn ze niet in staat en capabel om ze in te stellen. hiervoor zijn we naar Kentalis in Den Haag gegaan. Nu alles eindelijk geregeld is krijg ik van de audicien van Hans Anders door(een jaar later dus) dat mijn verzekeraar de toestellen niet vergoed????? /wat???
Komen ze nu pas mee! terwijl ik vooraf het akoord van mijn verzekeraar had gehad. Hans Anders werkt tegen ipv mee. Ik was dus pisnijdig. ik heb gezegd dat ik hopeloos wordt van deze situatie . Audicien van Hans Anders zei doodleuk dat ik de gehoorapparaten maar moest terugbrengen in originele verpakking en dat ik maar moest verder kijken.
2015 dus bij Hans Anders hoortoestellen besteld en nu geen meter verder gekomen. Het interesseert ze niets en helemaal niet dat het hier om een kind gaat met ernstige gehoorverlies.
Zo ga je niet met mensen om en helemaal niet als het om kinderen gaat. we zijn niet serieus genomen en er worden beslissingen genomen op basis van foutieve info van derden.
professionaliteit is ver te zoeken. Service staat niet in hun woordenboek
Ik raad iedereen af naar Hans Anders te gaan want je komt in een beerput terecht.