Op de site van Eyelove staat dat vanaf min 3 je glazen dun geslepen worden en dat er aan de kassa niets bij komt,
bij de kassa werd gevraagd of ik ze nog dunner geslepen wilde hebben dit koste 19 euro extra ik heb daarna gebeld met Eyelove,
en gezegd dat ik het er niet mee eens was ik kreeg een heel verhaal dat het niet verplicht was ze dunner te laten slijpen,
maar dat het een optie was maar naar mijn idee is dun dun ik vind de site dus erg misleidend.
Vriendelijke groet Annelies Theunissen