Ik heb wielrenschoenen besteld bij Online Bike Parts via Bol.com voor de verjaardag van mijn man op 30 november en ik heb ze geretourneerd op 2 december omdat ze te klein waren. Ze zijn hier alleen gepast, binnenshuis en verder niks. Nu weigert de verkoper de schoenen retour te nemen omdat ze beschadigd zouden zijn Hij zegt letterlijk dat de schoenen overduidelijk gebruikt zijn op de fiets en dat er krassen op de zool zitten. Hij stuurt daar ook foto's van. Ik durf niet te zeggen hoe de zolen eruit zagen toen we ze hier hadden, maar er is ons niks opgevallen. Wat ik wel durf te zeggen is dat de schoenen echt niet gebruikt zijn. Alleen gepast. Het voelt heel onredelijk en het is toch te zot om foto's te moeten maken voordat je iets terugstuurt om te voorkomen dat je vals wordt beschuldigd . Het is nu een welles-nietes verhaal aan het worden. Bol.com stuurt me telkens door naar Online Bike Parts en hebben het nu inmiddels wel in behandeling genomen bij de bemiddelingsafdeling. Wat kan ik doen?