BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geld terug van een webshop bij niet geleverd product

Bijdrage door gebruiker
05-10-2016
5 reacties
Ik heb een aantal maanden geleden een badhanddoek besteld bij het bedrijf Dutch glories. Het betrof een presale dus de uiteindelijke levering zou wat langer duren dan normaal. Ik was geduldig. Na twee maanden kregen klanten de mail dat het zsm geleverd zou worden, Helaas later dan gepland maar dit ivm de enorme belangstelling..wederom niks... Daarna een mail dat je kon kiezen voor teruggaven van je geld...wederom niks. Ook niet na meerdere mails vanuit mij met de vraag hoe en wat. Hoe moet ik nu mn geld terug krijgen. Het is niet heel veel, maar wel mijn geld, en ik wil het terug.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.