BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geld retour van Asos

Bijdrage door gebruiker
21-09-2018
7 reacties

Dit bericht heb ik geplaatst op de facebook/messenger pagina van Asos. Krijg snel reactie of ik de gegevens door wilde sturen via een pb. Gedaan, maar ook hier de standaard antwoorden.

Op 8 augustus de bestelde artikelen ontvangen.

Op 10 augustus de artikelen retour gestuurd via een postagentschap. Helaas het verzendbewijs kwijt geraakt.

Op 1 sept een email gestuurd met de vraag wanneer het retour bedrag, van 83,98 euro , zou kunnen verwachten.

Op 3 sept een email terug gehad. Of ik alle gegevens wilde door sturen. Ze vroegen weer om het verzendbewijs. Alle info doorgestuurd en verteld dat ik geen verzendbewijs meer heb.

Op 3 sept weer email terug gehad met een oplossing. Er werd een onderzoek gestart, zou 5 werkdagen duren. Daarna zou ik als nog het geld retour gestuurd krijgen. Zou binnen 5 a 10 werkdagen op de rekening staan, zou een email krijgen als het onderweg was

Op 17 sept weer gaan mailen. Heb niets meer vernomen en geen geld. Krijg als antwoord sorry voor de miscommunicatie. Of ik het retourbewijs wil sturen dan kunnen ze het geld overmaken. Het retour pakket is niet aangekomen bij Asos. Zolang het pakket er niet is is het mijn verantwoording.

Weer gemaild met de mededeling dat ik het retourbewijs niet meer heb. Advies van Asos contact te leggen met Postnl

Op 18 sept email gestuurd met Postnl. Zij kunnen niets voor mij betekenen. Advies van Postnl: Dat Asos contact legt met de zakelijke afdeling van Postnl om te kijken of het pakket nog te traceren valt.

Op 19 sept weer gemaild met Asos en alles uitgelegd. Krijg, helaas, standaard antwoorden. Krijg ook geen antwoorden op mijn vragen. Ze verschuilen zich iedere keer achter het retourbeleid van hun.

Via messenger uitleg gevraagd over het onderzoek wat ze zouden gaan starten. Antwoord: ik ben fout geadviseerd. Want ze moeten eerst het verzendbewijs hebben.
Nu vroeg ik aan Asos om een bewijs dat het pakket niet bij hun is afgeleverd. Geen antwoord daar op.

Hopelijk begrijpt Asos mij en sturen ze het geld terug naar mijn rekening.

(Dit heeft veel te lang geduurd en zo ga je niet met klanten om!!!!!)

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.