BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen service aankoop kinderwagen joolz bij babyboom ten Kate markt amsterdam

Bijdrage door gebruiker
01-09-2017
6 reacties
Heb afgelopen december kinderwagen van joolz gekocht die heb afgelopen dinsdag voor reparatie bij retailer gebracht zodat hij gerepareerd kan worden. Zegt men dat het 2 weken duurt. Nu heb ik gevraagd om een leenwagen zodat ik mijn dochter kan vervoeren ben al bijna een week verder heb tot op heden geen leenwagen mogen ontvangen van babyboom ten katemarkt Amsterdam. Kan mijn dochter niet vervoeren dan wordt er verder bij de aanschaf niet gezegd dat alles via de retailer moet verlopen en nu sjouw ik mij dochter al een week lang op de arm kan de deur niet uit ik vindt dit een zeer slechte service van de retailer en joolz
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.