BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen antwoord van Kijkshop

Bijdrage door gebruiker
14-01-2018
5 reacties
Hallo, half december 2016 heb ik een strijkijzer online gekocht bij de kijkshop, nu is hij tussen kerst en oud en nieuw afgelopen jaar kapot gegaan, net buiten de 1 jr. Nu probeer ik al v.a. 2 januari contact te krijgen met de kijkshop, dagen aan de telefoon maar geen contact het enige wat ik hoor is "bedankt voor uw geduld" nou dat is na een paar keer snel op, wat tussendoor komt "laat een bericht achter" ook dat heb ik gedaan, ik heb gemailt en dan staat erbij, we nemen binnen 2 á4 werkdagen contact met u op en je raad het al moet nu nog iets horen.
Ik hoor niets meer vd kijkshop.
Wat kan ik nog doen ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.