BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Essent komt verplichtingen niet na

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-10-2015
  •  
3 reacties
  •  
Op 29 juli 2015 heb ik bij Mediamarkt onder meer een TV gekocht die me eigenlijk wat te duur was, maar omdat in die periode in de Mediamarkt winkel Essent in samenwerking met Mediamarkt een actie voerde, waarbij ik van Essent een Media Card t.w.v. € 175,00 bij Mediamarkt cash kon incasseren indien ik een 3 jarig energiecontract zou tekenen bij Essent, heb ik de tv toch maar gekocht.
De card werd mij door Essent op 02 sept. jl. toegezonden, maar bleek helaas, door een fout in de card (was geblokkeerd zei men), niet te gebruiken om de beloofde korting uit te keren.
Mediamarkt heeft via daarop, via mevr. K., contact met Essent gehad en ik zou een nieuwe card toegestuurd krijgen.
Na 4x telefoneren met de daarbij behorende kosten en meer dan 4 weken geleden, én diverse toezeggingen van Essent heb ik echter nog steeds niet een goede card van Essent ontvangen.
Vorige week werd me beloofd dat ik terug zou worden gebeld om me te informeren over de status, gisteren werd me dat opnieuw beloofd door mevr. M. van Essent (waarschijnlijk een medewerkster van een call-centre) dat ik vandaag zou worden geïnformeerd over deze kwestie.
Helaas echter ook nu weer een loze belofte.
Wilt u mij a.u.b. helpen?
Door omstandigheden zit ik zeer slecht bij kas en kan het geld zeer goed gebruiken .

[aanpassingen door redactie - achternamen verwijderd]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.