BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ervaring met webwinkel SANAS

Bijdrage door gebruiker
19-04-2016
3 reacties
BIj webwinkel SANAS Wellness (gevestigd te Zeewolde) hebben ze lak aan consumentenrechten.
Toen mijn 6 jaar oude infraroodcabine (aanschafwaarde 1300 euro) het al na 6 jaar begaf, moest ik zelf eerst maar proberen onderdelen te vervangen en toe bleek dat de reparatiekosten van de printplaat van deze cabine bijna 500 euro kostte (en er bovendien niet werd gegarandeerd dit daarmee het probleem zou worden opgelost) werd geweigerd ook maar enige bijdrage aan deze kosten te leveren. Plotseling werd het probleem afgeschoven op de vorige eigenaar (terwijl naam en producten hetzelfde zijn)....
SANAS wil alleen producten verkopen en verleend geen service in het geval iets stuk gaat.
Dus wees gewaarschuwd met deze webwinkel.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.