BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

DutchDo weigert hulp retour nemen terwijl site DutchDo vermeld dat ze wel retour nemen

Bijdrage door gebruiker
26-01-2021
2 reacties
Het bedrijf DutchDo.nl heeft een steekwagen geleverd van erbarmelijke kwaliteit. Ik wil de zending retour sturen met post.nl want daar is het mee aangekomen. Post nl hanteerd andere maten van een pakket voor particulieren of bedrijven. Ik kan zelf 120 cm niet met Post.nl sturen, ook niet retour, alleen als het bedrijf bij post.nl een retour aanmaakt. Ik DutchDo gevraagd een retour aan te maken uiteraard zijn de kosten voor mij. DutchDo wil dit niet doen en ik kan het pakket niet voor een normaal tarief terug sturen. Op de site van DutchDo staat in artikel 9 dat ze meewerken aan retour. Ik heb ze daar aan herinnerd maar ze willen niet helpen. Ze vragen wel naar de reden van retour terwijl er op de site 30 dagen retour zonder opgaaf van reden staat. Ik heb DutchDo gewezen op hun eigen artikelen en teksten van de klantenservice maar ze weigeren te helpen. Wat kan ik doen op de slechte spullen die geleverd zijn te retouren voor een redelijk tarief. Met vriendelijke groet
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.