BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dure design meubels, matige kwaliteit, conflict

Bijdrage door gebruiker
28-05-2021
11 reacties
Geachte lezer,
Met de plaatstelijk leverancier van onze meubels hebben we een geschil. De meubels die wij in 2019 kochten voldoen in meerdre opzichten niet aan de gewenste technische kwaliteit. Eetkamertoelen (€ 725,00 p.st.) zakken door de poten, Relaxstoelen (€ 2.120,00 pst): finisch van het leer lost op. Ondanks eerdere pogingen om tot een geschikte oplossing te komen weigert de de leverancier elke medewerking. Via en met Univé-rechtshulp (SUR) zijn we een procedure via de Geschillencommisie CBW aangegaan. Er is weinig vertrouwen in de deskundige. De leverancier heeft bewijsbaar leugens verkondigd voor en tijdens de procedure. De zitting zal spoedig plaats vinden.

Er is een verwmoeden dat de uitspraak van de geschillencommisie voor mij en mijn vrouw (wegens het rapport van de deskundige) negatief zal zijn. Zijn er dan nog mogelijkheden voor ons om dit aan te vechten of kan Kassa ons hierin verder helpen?

Hopende opspoedig contact,
Met vriendelijke groeten,
Marian en Peter
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.