BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

De Slowcookery

Bijdrage door gebruiker
02-04-2021
6 reacties

Hallo Daar, Ik vraag bij het bedrijf: De Slowcookery,Buitenbuikweg 12 4005 LA Tiel,naar een nieuwe binnenpan voor mijn slowcookery en geef mijn naam en typenr en krijg een type binnenpan die ik bestel. (Het bedrijf heeft Geen telefoon).Deze komt en is fout omdat ik een ronde heb en hun later in een mail zeggen dat ze alleen ovale pannen hebben en dat niet vermelden op hun website. Ik heb mijn ontvangen pan terug gestuurd op 25 maart en kreeg geen antwoord tot vandaag, Mail van hun met sorry voor de late reactie maar wij waren met vakantie, als u de pan even retour stuurt dan krijgt u uw geld retour.

Maar de pan was er al en na wat heen en weer gemaild te hebben krijg ik een mededeling dat zijn het bedrag hebben terug gestort. Maar in het totaal heb ik €30,45 betaald en krijg € 17,50 terug een verschil van € 12,95. Nu is mijn vraag ik ben € 12,95 kwijt voor iets wat ik niet heb en voor iets dat door het bedrijf fout is geleverd. Het nadeel is ook dat het bedrijf geen telefoon nummer heeft en volgens mij moet een bedrijf toch op meer manieren te bereiken zijn. Wat kan ik nu verder doen om mijn geld terug te krijgen? Ik weet ik hou van SlowCooker maar niet van SlowBetalen.

Groetjes,

Wouter Verkleij [edit redactie, bijlage verwijderd]

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.