BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

CrownCard

Bijdrage door gebruiker
27-06-2016
7 reacties
Ook ik ben benaderd door CrownCard. Ik zou na de zgn. 'Opname' een welkomstmailmail ontvangen met daarin de duidelijk(er) uitleg over de werking en methodiek van CrownCard ontvangen. Die moet nóg komen. In geen enkele 'bron' van mijn mailbox is iets te vinden de firma. Wat ik wél ontving is een factuur van €99,- . Ik heb gemaild dat ik nog steeds wachtte op de 'welkomstmail'. In plaats daarvan ontving een in vrij dreifende bewoordingen een laatste aanmaning tot betalen met de tegenwoordige gebruikelijke dreiging van de verhoging met incassokosten. Gek genoeg heb ik dus nog steeds geen flauw idee waar dat CrownCard gedoe nu voor staat en wat de feitelijke levering op welke voorwaarden dit nu werkt. Komt een tikje frauduleus over. En hogelijk irritant. Wat te doen? Ik ben zeker niet van plan één of andere vage tent te gaan verrijken met €99,- zonder enige informatie, laat staan tegenprestatie.
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)