In 2020 hadden wij diverse concert tickets. Je koopt deze bijna exclusief bij Ticket master. Wij hadden het geld niet nodig en wilde de sektor blijven steunen en vonden het prima om de Covid voucher te ontvangen. Deze vouchers zijn maar tot einde 2022 geldig. Aangezien zo'n beetje alle concerten tot 2022 uitgesteld zijn hebben we al beste veel concerten in 2022 bezocht en te bezoeken. Dit zijn allemaal kaarten geweest die gewoon geldig bleven. Nu wil ik de voucher inwisselen naar een concert naar keuze waar je ook weer via Ticketmaster de kaarten koopt, is de voucher niet geldig. Na bericht aan Tichetmaster duurt het weken voordat je antwoord krijgt en als het het krijgt is het onbevredigend en onbespreekbaar. Het blijkt dat mijn voucher geboekt was voor een concert van Mojo. Ik kan dus alleen de voucher inwisselen bij een concert georganiseerd door Mojo. Ik heb Ticketmaster gemeld hier niet mee eens te zijn daar ik kies voor een artiest en niet de achterliggende organisatie. Dat de kaarten bij Ticketmaster worden gekocht en de transactie dus tussen mij en Ticketmaster is en Mojo in deze geen partij is.
We hebben zelfs getracht dan maar een Mojo concert te boeken maar het past niet meer in 2022 en voor 2023 is er nog maar weinig zicht op wat er komt. Ik voel me behoorlijk bedrogen. Weet niet of jullie hier meer klachten over hebben ontvangen? Maar ik vind dit echt niet kunnen
Dank jullie wel voor het lezen en hopenlijk is er grond voor actie