BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Coolblue bezorging

Bijdrage door gebruiker
29-03-2016
166 keer bekeken
7 reacties
Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met de bezorging van Coolblue via Dynalogic?

Ik heb vrijdag 25 maart 2016 rond 17:00 uur een koelkast besteld die volgens de website van Coolblue "voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis" zou zijn. Kreeg daarna ook bevestiging dat de koelkast klaar stond voor verzending. Dus volgende dag zat ik klaar om de koelkast in ontvangst te nemen. Toch nog even mail checken of ze niet iets nauwkeuriger dan tussen 08:00 en 18:00 uur zouden aangeven wanneer ze zouden komen. Tot mijn verbazing zie ik twee mails van Dynalogic. Eén dat ze zaterdag tussen 10:15 en 13:15 zouden komen en nog een mail waarin Dynalogic doodleuk weet te melden dat het wegens onvoorziene omstandigheden niet lukt om zaterdag te bezorgen en dat het is verzet naar dinsdag de 29e. WTF?

Ik dus aan het bellen naar Coolblue, want Dynalogic is een soort spook dat nagenoeg onbereikbaar is en uiteindelijk heb ik een afspraak met Coolblue en niet met Dynalogic. Na een kwartier in de wacht in plaats van de aangekondigde 7 minuten een dame aan de telefoon die niets voor mij kon doen. Tsja, dat verzorgt Dynalogic voor ons hè, daar hebben wij geen invloed op........ grrrrr. Lekker dan, paasweekend voor de deur zonder koelkast.

Dus vandaag was de dag, de koelkast zou bezorgd worden tussen 18:00 en 22:00 uur. En ja hoor, om 14:00 uur een mail van Dynalogic: "omdat uw artikel op het verkeerde depot ligt kunnen we het vandaag niet bij u bezorgen. We maken een nieuwe afspraak". Ik heb gereageerd op die mail, maar ik krijg alleen een ontvangstbevestiging en geen reactie natuurlijk.

Maar weer contact opnemen met Coolblue wat er nu toch aan de hand is. Via de site geprobeerd met de chat functie, maar die verbrak spontaan. Dan maar via whatsapp. Lang verhaal kort, ze weten 't niet, ze zijn het aan het uitzoeken, heel vervelend allemaal.........

Na 2 uur nog maar eens contact opgenomen met Coolblue, maar nee hoor kom niks verder. Ze weten 't niet. Schijnbaar leveren ze de spullen aan bij Dynalogic en daarna gaat het in een groot zwart gat en hebben ze ook geen lijntje naar Dynalogic om na te gaan hoe het zit.

Dus ik heb gevraagd of ik dan de bestelling nog kan annuleren en hoe lang het dan zou duren voordat ik mijn geld terug zou hebben. Ik krijg mijn geld pas terug als ze de koelkast retour hebben. De koelkast retour hebben die ik nog niet heb ontvangen???!! Arghhhh. Ik wordt gek.


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.