BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Controlesysteem zelfscan kassa van Albert Heijn

Bijdrage door gebruiker
11-03-2023
92 keer bekeken
16 reacties
Ik ben al sinds jaar en dag klant bij Albert Heijn. Ik heb een bonuskaart want ik vind het niet erg als meneer Heijn weet wanneer ik ongesteld ben of welk merk chocola mijn favoriet is. Heijn weet dus ook dat ik nog nooit iets gejat heb in zijn winkels - ook niet in andere winkels trouwens - en daarom snap ik niet wáárom ik er áltijd word uitgepikt bij het afrekenen aan de zelfscankassa. Het is niks persoonlijks, zegt de medewerkster, maar ik weet wel beter: hier zit natuurlijk een of ander snood algoritme achter. Wie kan mij hier meer over vertellen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.