Ik heb op 15 augustus een jurkje bij the musthaves besteld en nog steeds niks ontvangen. Ik heb meerdere keren email contact gehad en aangeven dat ik mijn geld terug wil hebben. Zij claimen echter dat ze het pakket verstuurd hebben en hebben mij een email zonder track en trace code gestuurd. Nu zeggen ze dat ik het onderzoek moet afwachten dat ze naar het pakketje gaan doen. Wat zijn mijn rechten? Ik dacht dat zij verantwoordelijk zijn voor de levering en dat ik indien ik dat duidelijk aangeef de koop ongedaan kan maken. Ze willen nog steeds niet betalen en houden mij ook niet oo de hoogte van hun zogenaamde onderzoek.