bellawebshoponline.nl: DROPSHIPPERS / SCAMMERS !!!
Iets besteld bij https://bellawebshoponline.nl/. Als je wilt retourneren, moet het pakket naar Albanie, track&trace kosten al snel boven 40 euro.
Iets van 60 euro besteld, voldeed niet, meteen 30 euro terug ontvangen. Dan ga je voor de overige 30 euro niet een pakket sturen dat je 40 euro kost.
Nergens op de website en mail verkeer rond de bestelling vermeld dat retour naar Albanie moet.
Contact via e-mail wordt alleen met standaard antwoorden beantwoord. En als ze dan lijken mee te werken, en je mag het pakket terugsturen naar de afzender van het pakket in Schiedam, dan zeggen ze dat ze het pakket niet hebben ontvangen. En dat je het toch naar Albanie had moeten sturen.
Ik kan fluiten naar mijn geld