Ruim 1 maand geleden een blouse besteld en betaald bij C&A, maar ik kreeg kort na het bestellen een mail dat de blouse was uitverkocht en ik zou p.o. mijn geld terugkrijgen. Nu 1 maand verder en na diverse telefoontjes, mailen enz. nog steeds mijn geld niet teruggehad.
Ik lees bij vele reviews op Trustpilot dat vele, vele mensen al maanden op hun geld zitten te wachten en ik vrees nu dat C&A in slecht weer verkeerd en
niet bij machte is om de klanten hun geld terug te betalen. Het voelt gewoon als oplichting, omdat ik iets koop, ze leveren niet, maar betalen ook niet terug.
Wat zou je hier nog aan kunnen doen?