Kennelijk hebben ze bij AH zelf teveel BSE vlees gegeten tijdens de feestdagen...zie mijn ervaring j.l. maandag en de reactie van AH.
Geachte heer/mevrouw,Heden morgen is in een filiaal van u, De Stede in Den Haag, mij eenBelgenmop overkomen en/of ik ben behoed voor iets ernstigs.U heeft op dit moment het rundergehakt in de aanbieding en ik nameen kilo mee en bij de kassa werd geen 50% bonus gegeven waarop ik dit dacht te kunnen halen bij de desbetreffende klantenservice...NIET DUS...
Ik kreeg geen bonus omdat ik de verkeerde verpakking had genomen, het moest 800 gramverpakking zijn volgens de dame, en op mijn vraag waar de juiste zou moeten liggen werd mij te verstaan gegeven dat die niet binnen waren. Op mijn vraag wat het verschil is tussen mijn rundergehakt van een kilo en 800 gram van de aanbieding kreeg ik een verschrikkelijk onsamenhangend verhaal te horen wat leuk klinkt op de markt maar niet bij een AH winkel.
Ik heb uiteraard mijn geld terug gevraagd en ik vraag mij nu af of het aanbiedinggehakt soms uit een partij gekke koeienziekte afkomstig is.
De reactie van AH...
Hartelijk dank voor uw email. Het spijt ons dat er verwarring is ontstaanover de Bonusaanbieding met AH Rundergehakt. Deze week is er een op=opaanbieding met AH Rundergehakt in een speciale voordeelverpakking van 800gram. Dit staat ook aangegeven in de AH Bonus. Er is inhoudelijk geenverschil tussen het gehakt uit de regulier verpakking en deze 800grams-verpakking maar Albert Heijn heeft ervoor gekozen om de aanbiedingalleen met de speciale verpakking te houden en niet ook met de reguliereverpakkingen.Wij vinden het spijtig dat u in uw filiaal de verpakking van 800 gram nietheeft kunnen kopen. Helaas kunt u hiervoor ook geen reclamecheque in dewinkel vragen. Het betreft hier namelijk een op=op aanbieding.Wij hebben uw bevindingen en opmerkingen middels een rapportage onder deaandacht van de verantwoordelijke managers gebracht. Op deze manier kunnenreacties vanuit de klantenkring bij de evaluaties worden betrokken.Met vriendelijke groet,Albert Heijn Klantenservice
Zijn er meer mensen op deze wijze het bos ingestuurd vraag ik mij af. Het is toch diep treurig dat dit tegenwoordig maar kan gebeuren.