Ik bestelde hier vorige week sandalen. Iets goedkoper dan bij andere websites. Ineens bleek de verzending gratis te zijn ook. Zo goedgelovig ik ben snel besteld. Ik hoopte ze 2 dagen later te ontvangen. Ah ja, ze komen uit Nederland, dacht ik. Ik had een mail gestuurd. Het ging 4-13 dagen duren voor de verzending. Toen wist ik het zeker. Ze komen dus uit China ofzo. Hopelijk krijg ik geen boete. Hoe kan het dat zo'n website kan bestaan? Is er niks controle op? Op welke manier kunnen ze verwijderd worden? Ik had een mail gestuurd. Het gi