BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bonprix, eerst betalen dan blijkt order niet op voorraad!

Bijdrage door gebruiker
23-12-2010
5 reacties
Op 20-12 doe ik een bestelling bij Bonprix, ik betaal meteen via IDEAL. De bestelling is gelukt, ik krijg een bevestigingsmail.
Op 23-12 bel ik Bonprix, omdat mijn afleveradres niet klopt als ik wil inloggen (had het via internet aangepast, zelfs over gebeld en het zou in orde zijn). Dan blijkt dat mijn klantgegevens op tilt zijn en de medewerker niks meer kan doen. Adres klopt niet en helaas kan de bestelling ook niet door gaan, omdat het artikel uitverkocht is.

Ik sluit niet blij het gesprek af, de medewerker geeft aan dat ik mijn geld terug krijg. Wat een toeval?! is dat ik 2 uur na het gesprek een mail krijg dat mijn artikel is uitverkocht.

Wat ik vervelend vind en graag wil weten is:

op het moment van bestellen is artikel leverbaar, zelfs een bevestigingsmail daarover, ik heb betaald en dan blijkt 3 dagen later dat het uitverkocht is. Mag dit?

alvast dank,
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.