
Tijdens de Black Friday dagen heb ik binnen de bekende site van Fonq een set gekocht van 2 sonos one speakers.
Op het gehele aanbod inclusief Sonos was een kortingsbedrag van 20%.
Daarnaast was er nog een extra korting bij besteding van een X bedrag van €30 euro.
In totaal kwam ik uit op een set prijs van 2 sonos one boxen van €283.50 euro. Mijn inzien een top Black Friday actie.
Na besteld te hebben en te hebben afgerekend kreeg ik al direct een bestelnummer en een mail dat de bestelling binnen 5 a 7 werkdagen geleverd werd.
Echter na amper twee werkdagen te zijn verstreken kreeg ik een mailtje van Fonq.
De actievoorwaarden waren niet van toepassing op Sonos en de speakers waren tevens uitverkocht. Mededelend....... mijn geld werd zonder enige keuze of alternatief terug gestord (koop werd ontbonden).
Direct heb ik op deze mail gereageerd met de vraag hoe dit kan? Ik heb de actiecodes wel netjes kunnen invoeren.... zelfs een betalingsoverzicht met een bevestigig van de bestelling.
In eerste instantie was de reactie een helaas pindakaas verhaal. Na hierop te hebben gereageerd krijg ik een compensatie van €15 euro op mijn volgende aankoop...... hiep hiep hoera.....
De huidige prijs is per speaker €200 euro. 2x€200 = €400.- euro. Waarop ik nu 15 euro korting krijg.
DUs in plaats van een aanbieding van 283 euro krijg ik nu dezelfde set voor 385 euro.
Mijn vraag is nu: mag deze koop zomaar ontbonden worden? Heb ik geen rechten als koper? Ik heb immers aan al mijn verplichtingen als koper voldaan (o.a. betalen).