BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bikester

Bijdrage door gebruiker
20-10-2016
4 reacties
Ik heb een Sigma Brake Light gekocht bij Bikester.nl. Na twee weken kom ik thuis van een fietsrit en ontdek dat het batterijklepje en de batterij zijn verdwenen. Normaal gebruik en goede montage. Bij zoeken op Internet ben ik niet de enige met dit euvel. Bikester reageert met te zeggen dat er geen garantie voor mij is?! Ik geef aan dat ze zich daarmee niet aan de wet en Europese regelgeving houden. Maakt ze niks uit en blijven bij het standpunt en het staat mij vrij juridische bijstand te zoeken. Volgens Sigma staat Bikester bekend als een prijsvechter, met slechte of geen service. Dus als het product goed is, prima. Als het niet goed is ben je de pineut. Is dit niet iets voor Kassa om eens voor te waarschuwen? Ik zie behoorlijk wat klachten mbt Bikester over garantie en service (die er dus niet is). Hoe is het mogelijk dat een bedrijf dat zich niet aan de wet houdt, toch mag blijven verkopen in Nederland?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.