BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

  •  
17-06-2024
Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ze meerdere malen gebeld maar nemen niet op. En ze geven aan dat ze minder goed bereikbaar zijn op het telefoonnummer en je je vraag via mail moet insturen. Maar ook op mjn meedere verstuurde mails reageren ze niet. Heb opgeven moment aan geven mijn geld terug et willen vanwege het niet leveren en heb inmiddels het bij een andere online winkel gekocht. Heb ook Politi aangifte gedaan maar die doen er niets mee krijg ik als reactie. Dus een bedrijf mag dus gewoon mensen oplichten? Ik heb gezocht en zij hebben dus 5 verschillende webwinkels in het zelfde sigment wat mij dus gelijk doet denken als ze dit bij iederen doen en op meerdere verschillende websites er maandelijk lekker bedrag binnenkomt. Ik ga er al vanuit dat ik mijn €16,00 kwijt ben. Nou lig ik daar niet wakker van maar wil eigenlijk dat ze gestopt worden met mensen oplichten zeker als je al in nood zit qua gezondheid.
Afbeelding bij de vraag Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet
Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.