AH verkoopt straks alleen nog maar varkensvlees met sterren.Dit betekent beter leven voor de varkens.Een ster Geen bio-industrie,hogere eisen dierenwelzijn. Twee sterren scharrel,vrije uitloop in buitenlucht.Drie sterren biologisch met eko-keurmerk.Ik vind dit een goede zaak.Jullie ook??