BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BCC Service Plus Polis

Bijdrage door gebruiker
19-10-2023
320 keer bekeken
6 reacties
Hallo,
Ik heb op dit moment een oven van samsung dat op 23 december 2017 is aangeschaft bij de bcc samen met een service plus polis van 2 + 5 jaar wat dus betekent dat ik extra garantie heb t/m tenminste 23 december 2024. De hetelucht functie van de oven werkt niet meer goed en daarom wil ik graag reperatie/vervanging. Hij is blijkbaar verzekerd via HDI-Gerling en zij zijn een apart bedrijf en niet failliet. Hoe zit dit juridisch in elkaar? Is HDI-Gerling verantwoordelijk voor het afhandelen hiervan of was/is het bcc?

Alvast bedankt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.