BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Asos blokkeert account en geeft geen geld terug

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
30-09-2023
  •  
6 antwoorden
  •  

Onlangs bestelling geplaatst bij asos voor +1000€.

ik was zwanger en wilde graag zwangerschapskleding. Helaas tussen bestelling en levering een miskraam gehad. Het heeft dus een paar dagen geduurd voordat ik het pakket open had gemaakt om terug te sturen. Helaas bleek dat er twee items misden. Ik heb contact gehad met de chat van asos en het zou vergoed worden op de factuur. Tot op heden is dit niet gebeurd. Kort daarna kreeg ik een mail dat mijn account geblokkeerd was en als ik het retour wilde sturen dit op eigen kosten moest, naar Polen.

Na een geheen en weer van kastje naar de muur via de chat met de vraag waarom ik geblokkeerd ben had ik er genoeg van. Dus pakket van 14 kg op de post gedaan naar Polen. Het is bij hen geleverd maar geld terug ho maar. Wederom contact gezocht maar de een zegt zie je mail over je blokade en de ander zegt je bank moet maar contact met ons zoeken voor een onderzoek...
wat moet ik doen, ik voel mij totaal niet gehoord en ben de dupe van een fout van asos. Na alle ellende en verdriet van een miskraam heb ik dit er ook nog bij... wie heeft iets soort gelijks meegemaakt en kan mij vertellen hoe ik dit op kan lossen??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.