BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

AH krat verplichting

Bijdrage door gebruiker
19-02-2025
1630 keer bekeken
14 reacties

Kan AH mij daadwerkelijk verplichten om voor hun eigendom/ krat te zorgen? Of dwingen?

Ik heb klachten ingestuurd:

Ik heb klachten over de bezorgers van vandaag en vorige keer (oudere man met bril), de bezorgers gaan graag lange discussies aan over wat we met de kratten moeten doen. Het is jullie eigendom en mijn huis geen magazijn, ik laat me niet verplichten om op jullie eigendom te letten.

Ik ga absoluut niet akkoord om ze te bewaren om meedere redenen. Ik heb recht op herroepingsrecht waarbij ik mag kijken of het product voldoet of mee terug moet. Ik betaal bezorgkosten, dus ook de dienst, ik heb niets met andere te maken hoe snel/ sloom je werkers zijn en wens niet aangesproken te worden op iets wat niet van toepassing is. Ik pak de boodschappen ALTIJD binnen 5 á 10 minuten (ligt aan hoeveelheid) uit met mijn partner (vanwege mijn gezondheid) ze wachten hier nooit langer dan 10 /15 minuten in totaal (tenzij met opzet!).

U telt 30 minuten per klant. Als ik in de mogelijkheid was om naar de winkel te gaan of kratten te brengen dan deed ik daar zelf ook wel de boodschappen! DEEL 2, zie foto, ik haal hier uit dat je voor elke klant 30 minuten berekend en als wij daar rekening meehouden zoals we elke keer doen, zie ik geen probleem dat we jullie eigendom teruggeven die binnen de regels vallen, we betalen bezorging en we bestellen. U kunt me niet verplichten om voor u eigendom te zorgen. Anders geef ik de bezorgers mijn kinderen (eigendom) wel mee omdat ik klant ben..

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.