Ik heb 2 tegoedbonnen uit de AllerHande voor 1,50 korting op ConimexAfhaalmenu's, geldig t/m 28 maart. Gister had ik er wel zin in, dusnaar de AH. Bij de kassa bleek echter dat de bon niet verwerkt konworden omdat het kant-en-klaar gerecht in de bonus was. Maar het wasniet in de bonus! Het stond niet op internet, niet in het boekje, enniet op het schap. Na 10 minuten bakkeleien aan de kassa en infobaliebleek dat ik de korting niet kreeg, omdat het gerecht "in de bonus"was, en de bon niet geldig is i.c.m. andere acties. Deinfobalie-mevrouw wilde de bon dan ook niet accepteren. Witheet enzonder Conimex-gerecht naar huis gegaan, en de klantenservice van AHgebeld. Deze vertelde dat het gerecht inderdaad voor 0,50 in de"interne bonus" was. Interne bonus zijn bonus-aanbiedingen die nietgecommuniceerd worden. Hier heb ik werkelijk nog nóóit van gehoord. Ookhier werd ik afgewimpeld met de opmerking dat ik hem na de 21e konkopen met bon, want dan was hij uit de interne bonus.Dit is toch een idiote situatie? Een korting van 1,50 wordt nietgegeven, omdat er een andere actie loopt van 0,50, waar echter NIETSover gecommuniceerd wordt. En dan geven ze wel een kortingsbon uit dievoor deze periode geldig hoort te zijn. Slechte actie van AH, slechteservice in de winkel (geef nou gewoon die korting), en slechte servicevan de klantenlijn (geen strobreedte willen toegeven). Dit is toch nietde fout van de consument, zoals het hier werd voorgedaan, diegoedwillend de beloofde korting wil verzilveren? En waarom heeft AHbonus-aanbiedingen die niet gecommuniceerd worden? (Overigens pas deeerste keer dat ik dit merk; bonus op iets wat ik van tevoren nietwist.)