BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Aankoop op Marktplaats

Bijdrage door gebruiker
31-07-2018
6 reacties
Ik heb een hanger (€ 75) gekocht via Marktplaats. Met het verzoek om het goed in te pakken. Ik krijg een gescheurde enveloppe in de brievenbus met een briefje van Post-NL dat de enveloope helaas beschadigd is en de inhoud verdwenen. Volgens Post-NL dient de verzender navraag te doen bij Post-NL. Ik heb contact opgenomen met de verzender en gevraagd navraag te doen bij Post-NL. De verzender weigerde dit. Ik heb dus zelf een onderzoek aangevraagd. De hanger is niet teruggevonden. De hanger is m.i. niet goed verpakt verstuurd.

Wie is verantwoordelijk voor het verlies?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.