Ik heb op 19 juli een op maat gemaakte inzethor besteld bij Horrentotaal.nl
Op de website adverteren ze met dat deze normaliter binnen 5 werkdagen verstuurd wordt. Echter als je een aangepaste RAL kleur wenst dan kan dit tot 25 dagen duren. Nu heb ik eind augustus contact opgenomen met de vraag wat de status van mijn bestelling was. Hierbij heb ik aangegeven dat als de hor nog niet in productie was, dat ik graag van de aankoop zou willen afzien. Dit was echter niet meer mogelijk volgens de mevrouw aan de telefoon. Zij heeft vervolgens navraag gedaan bij hun leverancier, waarna ik op 1 sept een mail heb gehad. In de email werd gesteld dat vanwege de bouwvak, de bestelling vertraging had opgelopen. Nu zijn we echter 11 oktober en sindsdien heb ik niks meer gehoord.
Mijn vraag ik welke rechten ik nu heb als ik absoluut van de aankoop wil afzien? Of heb ik gewoon pech gehad en moet ik het maar doen met wat ze me vertellen bij horrentotaal?
Met vriendelijke groet