Ik had wat besteld,en dat is als aangetekende brief verzonden,was een paar dagen weg,en bij thuiskomst lag de brief in de brievenbus,bij track en trace gekeken en zag dat de postbode gewoon een handtekening had gezet,en zo door de brievenbus had bezorgd.
Gereclameerd bij Postnl en dan krijg je excuses maar op mijn vraag om het verschil van een aangetekende brief met gewone brief te vergoeden,werd er laconiek op gereageerd,"de brief is toch bezorgd mijnheer",wat kan ik nog meer doen om te zorgen dat Postnl dit vergoed?.