BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Zwemmen

Bijdrage door gebruiker
05-06-2018
8 reacties
Hallo, sinds kort een mooie dochter van nu 5 maand. Verder heb ik er 1 van 3 en 1 van 4. Ik ben niet meer welkom in de zwembaden omdat ik meer dan 2 kids onder mijn begeleiding heb. Zwemles is duur bijna 100 euro voor circa 8 lessen. Als alleenstaande met uitkering is dat niet te betalen. En fondsen zijn pas vanaf 5 jaar. Dit zou dus betekenen dat wij een x aantal jaar niet kunnen gaan zwemmen. Ik vind dit erg belachelijk en voel me als minima buitengesloten, alsof zwemmen alleen voor de "rijkere' onder ons is. De zwembaden willen ook totaal niet meedenken in mijn situatie en het komt er op neer. Tja jammer voor je. Mijn kids houden heel veel van zwemmen en nu mogen ze niet meer zwemmen omdat ik het geld niet heb voor lessen en niemand wil meedenken in een oplossing. Iemand nog ideen hoe dit op te lossen valt?
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)