Hallo, sinds kort een mooie dochter van nu 5 maand. Verder heb ik er 1 van 3 en 1 van 4. Ik ben niet meer welkom in de zwembaden omdat ik meer dan 2 kids onder mijn begeleiding heb. Zwemles is duur bijna 100 euro voor circa 8 lessen. Als alleenstaande met uitkering is dat niet te betalen. En fondsen zijn pas vanaf 5 jaar. Dit zou dus betekenen dat wij een x aantal jaar niet kunnen gaan zwemmen. Ik vind dit erg belachelijk en voel me als minima buitengesloten, alsof zwemmen alleen voor de "rijkere' onder ons is. De zwembaden willen ook totaal niet meedenken in mijn situatie en het komt er op neer. Tja jammer voor je. Mijn kids houden heel veel van zwemmen en nu mogen ze niet meer zwemmen omdat ik het geld niet heb voor lessen en niemand wil meedenken in een oplossing. Iemand nog ideen hoe dit op te lossen valt?