Mijn dochter rijd met plezier pony. Maar intussen zitten wij te nagelbijten van de zenuwen! Ieder jaar weer het zelfde terugkerende probleem de betaling van het lidmaatschap. Dit moet je via een betaligskaart of via telebankieren. Wij hebben dit netjes via onlinbank geregeld. Nu komt het ergste vandaag ontvingen wij een dwangsom van intrum justitia! Met het bedrag 90 euro! Omdat wij volgens de FNRS WANBETALERS ZIJN!