Hallo allemaal,
Er is al eerder een vraag gesteld door iemand anders over Westburg Schaatsreizen waar ik op gereageerd heb maar er blijven nog wat dingen onduidelijk.
Westburg Schaatsreizen opereert onder meerdere handelsnamen waarvan www.schaatsreisheerenveen.nl er één is. In oktober heb ik kaarten voor het EK allround op 10 januari jl. besteld bij Westburg. 5 dagen voor het evenement kreeg ik per mail het bericht dat men de kaarten onverhoopt niet kon leveren. Het betaalde geld zou zo snel mogelijk gerestitueerd worden.
Nu, na anderhalve maand heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Westburg reageert niet meer op telefoontjes of e-mails en de website lijkt nagenoeg "leeg" te zijn.
Weet iemand wellicht of Westburg is opgedoekt of failliet gegaan? Ik weet niet hoe ik nog geld kan terugeisen. Probleem is ook dat ik er geen deurwaarder op af kan sturen. Westburg blijkt inmiddels namelijk niet meer kantoor te houden op het postadres dat op de factuur wordt vermeld (Kingsfordweg in Amsterdam). Geen idee dus wat er met Westburg is gebeurd of waar ze zijn te bereiken. Weet iemand meer?