@allemaal ...
Onlangs heb ik mijn account weer geactiveerd na een korte eerdere pause en kwam langs de mogelijkheid om een profiel in te vullen.
Nadat ik hiervan gebruik had gemaakt, kwam ik erachter, dat op het ene streepje van @Edrick na, hier géén gebruik van gemaakt wordt. Tenminste onder de maatgevende eerste tientallen niet.
Is daar, uit het verleden, misschien een reden voor?
Of is het na de site ombouw een nieuwe/onbekende tool? Dan kijk eens via uw avantar en/of vul uw profiel over uzelf of uw deelname-motivatie eens in. We zijn toch geen los-zand-team? Heeft u een reden om niet deel te nemen, gebruik dan a.u.b. deze topic voor een commentaar.
Bedankt.