BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vraag over de Efteling

Bijdrage door gebruiker
12-06-2012
3 reacties
Beste Kassa, 12 juni 2012

Bij de Efteling lijkt alles op een sprookje. Met de nadruk op lijkt.

Mijn man en ik hebben een abonnement bij de Efteling met parkeermogelijkheid.
(Ik loop van Vlijmen naar de Efteling en dan komt mijn man mij na zijn werk, me halen.
Dan drinken we een kop koffie, soms met een oliebol of lopen nog eventjes het park rond en dan gaan we weer naar huis).

Gisteren deed men vrij moeilijk aan de toegangspoort van het parkeerterrein, 1 uur voor sluitingstijd. Met veel vijven en zessen werd mijn man alsnog toegelaten. Mijn man is bij klantenservice gaan vragen wat daarvan de reden is.

De medewerker van klantenservice gaf als verklaring: “er zijn wat onregelmatigheden geweest en we hebben mensen gratis parkeerkaarten moeten verstrekken. De directie heeft besloten om geen toegang meer te verlenen vanaf 1 uur voor sluitingstijd. Deze maatregel staat wel niet in de voorwaarden maar wij hebben dit als richtlijn ontvangen ”

Echter mijn man en ik hebben betaald voor een parkeer-abbonnement, en bij aankoop van dit abonnement noch bij de leveringsvoorwaarden is sprake van deze inperkende regel.

De Efteling heeft kennelijk een probleem en schuift dit af op betalende klanten.

Nu is mijn vraag, mag men ons de toegang tot het parkeerterrein ontzeggen vanaf 1 uur voor sluitingstijd, zonder dat men dit vroegtijdig en voor de aankoop gecommuniceerd heeft.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.