Ik heb via de actie van kruidvat: 2de identieke fotoboek voor 10 euro, van deze actie gebruik gemaakt. Na een uiteindelijke prijs van 87,16 ben ik tot een order overgegaan. Ik heb 2 verschillende albums beide 2x laten afdrukken ( zoals de actie voorschrijft .Ik heb zelfs nog een screenprint hiervan.
Echter na de bestelling kreeg ik een mail met daarin een ordernummer en een prijsopgaaf van 125, 70. Hier ben ik uiteraard niet mee accoord gegaan en heb hen een mail gestuurd.
Ik kreeg de volgende mail terug:
Geachte mevrouw Haverslag-poll,
Wij hebben het voor U nagekeken en de actie is geldig op een bestelling met daarin twee identieke fotoboeken, en U heeft er 4 in 1 bestelling geplaatst en dan word de actie niet juist verwerkt, wij kunnen dit heelaas niet voor U veranderen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Kruidvat Fotoservice Service Center
Oorspronkelijk bericht van datum : 9/4/2012 11:35:03 AM Onderwerp : Fotoboeken Ordernummer = 303796-494647 Goedenavond,( mail van 28-08-2012 , 20: 55 uur
Ik heb fotoalbums met uw software gemaakt en daarna besteld (zie bijlage).
Hierbij kreeg ik een totaalbedrag te zien van EUR 87,16 (voor 2x twee albums).
Nadat ik deze bestelling online heb ingediend, kreeg ik onderstaande email ter bevestiging.
Hierin wordt een totaalbedrag van EUR 125,70 genoemd.
Dit klopt niet.
Kan ik van u een correcte orderbevestiging ontvangen met hierin de juiste actieprijzen verwerkt.
Met vriendelijke groet,
A.Haverslag
Wat zijn mijn rechten?
Met vriendelijke groet
A.Haverslag