BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vergoeding niet gebruikte bioscoopkaarten Kinepolis

Bijdrage door gebruiker
01-11-2016
52 keer bekeken
15 reacties
Mijn dochter heeft op 8 oktober 's middags online bioscoopkaarten besteld voor een film bij de Kinepolis bioscoop in Breda
voor een voorstelling 's avonds om 21.00. Deze kaarten kostten 21 euro bij elkaar (2 x 10,50).
Nu bleek rond 19.00 dat de auto van haar vriend met stukken stond en zij dus niet naar de voorstelling konden gaan (25 km. van ons vandaan).
Ze heeft meteen telefonisch contact opgenomen met de bioscoop, hier werd haar verteld dat ze tickets niet kon annuleren. Ze kon ze alleen omruilen
voorandere tickets, maar dan moest ze wel naar de bioscoop komen voor de voorstelling?!
Dat was nou net het probleem, ze had geen vervoer omerheen te gaan, ook via de website is het niet mogelijk de tickets te wijzigen.
Ik ben de dag erna voor haar gaan mailen, na bijna een week kreeg ik een reactie en met veel pijn en moeite wilden ze uit 'coulance'
1 vrijkaart opsturen.
Ik ben hieropverder in discussie gegaan, maar men wil niet het volledige bedrag (2 tickets) vergoeden.
Kan dit zomaar?


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.