BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vergissing

Bijdrage door gebruiker
01-03-2011
20 reacties
Laatst had mijn vriend zout in de koffie gedaan i.p.v zoetjes...Aan 't dienstertje 'n nieuw kop koffie gevraagd...Tegen betaling kon hij 'n andere kopje leut krijgen...Hij heeft dit niet gedaan...
Al jaren drinken we in die zaak koffie met 'n broodje (Duitsland-Heinsberg)...
Is dit ook normaal in 'n Hollands horeca-zaak...
Dat als men per vergissing iets verkeerds in 'n mok of kop heeft gedaan...Recht heeft op 'n gratis nieuwe consumptie als vaste klant....
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.