BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tuinset niet geleverd - Blokker onbereikbaar

Bijdrage door gebruiker
02-06-2017
Reageer

Afgelopen maandag een tuinset besteld én ik mocht zelf een dag uitkiezen om te laten leveren.

Fijn! Maar zoals online wel beloofd, zou ik een SMS/email krijgen met een tijdbestek, zodat ik er rekening mee kan houden.

Geen sms/mail gehad, maar ook GEEN TUINSET!

Ik heb heel vaak geprobeerd te bellen, contact opgenomen via Facebook, mail gestuurd en een klacht ingevuld op klacht.nl. Hierop staan trouwens dezelfde klachten van de afgelopen dagen.

Post NL Extra @ home gebeld, zij hebben ook nog geen pakket voor ons..

Ik ben nu echt ten einde raadt...

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.